top of page

למה היא מצליחה ואני לא?

אפשר להגיד שכל החיים שלי, לא היה לי מזל, לא נולדתי למשפחה עשירה, לא נולדתי עם ״הגנים״ המושלמים, לא זכיתי בלוטו, ולא קיבלתי דברים בחינם, בתחילת הדרך, החיים לא חייכו אלי... רוב החיים בכלל לא היו לי חברות, הייתי בדיכאון תמידי, ועד גיל 22 עבדתי בתור שכירה בעבודה שאני שונאת,

ואת יודעת מה? דווקא בגלל זה, כנגד כל הסיכויים, הצלחתי. למה? כי הבנתי שאם אני לא אדאג לעצמי, אף אחד לא ידאג לי... ואף אחד לא יגשים לי את החלומות, לא המשפחה שלי, לא המדינה שלי, ולא החברים שלי, רק אני יכולה לשנות את החיים שלי. ברגע שהבנתי את זה? משהו השתנה... פתאום? במקום לחכות שדברים יקרו ולקוות ש ״יהיה בסדר״ או ״שיהיה טוב״ לקחתי אחריות על החיים שלי, ופעלתי. ושזה קורה? הקסם מתחיל.


את כבר לא מתפללת שיהיה בסדר, את כבר לא מחכה שמישהו יציל אותך, את כבר לא מחכה לזכות בלוטו, את פועלת לכיוון שאת רוצה, ומשיטה את ״ספינת החיים״ לעבר המטרות שלך, ועכשיו מגיע החלק הכי טוב... ברגע שאת לוקחת אחריות על החיים, ופועלת לכיוון המטרות שלך, פתאום, יש לך מזל! הדברים מסתדרים לך, את מכניסה יותר כסף, השיתופי פעולה זורמים לאינבוקס שלך, ודברים טובים מגיעים אליך! למה דווקא עכשיו? כי היקום מפנק את מי שרוצה, מנסה, ופעולת לכיוון הההצלחה שלה, המתמטיקה פשוטה: אם את לא עושה כלום, לא יכול להיות לך מזל, אבל אם את מנסה מספיק פעמים, בסוף המזל מגיע אליך... ואיך זה נראה אצלי? בגיל 22 נפל לי האסימון, והחיים שלי קיבלו תפנית מעניינית, בגיל 22 הבנתי שאף אחד לא הולך לדואג לי, ואם אני רוצה להצליח? אני חייבת לקחת אחריות על החיים שלי... בזכות זה?

  • הגעתי ליותר מ 40 אלף עוקבים באינסטגרם,

  • הצלחתי להכניס 41,542 ש״ח בחודש מניהול תוכן, (ובתקופת הקורונה הרבה יותר...)

  • כתבו עלי כמעט בכל אתרי החדשות,



כמו שאמרתי, ברגע שאת לוקחת אחריות ופועלת לכיוון המטרות שלך, היקום מפנק אותך בהמון מזל ודברים טובים, ואם את עדיין לא הגשמת את המטרות שלך? כנראה לא לקחת מספיק אחריות... אבל אם את מוכנה לעשות שינוי, ככה את את עושה את זה: 1. מטרה מוגדרת - אני יודעת שזה נשמע קצת ״נדוש״ אבל אם אין לך מטרה, את אף פעם לא תדעי אם הצלחת, או במילים אחרות, אם לא הכנסת לוויז את הכתובת, את אף פעם לא תגיעי ליעד, אבל זה לא מספיק... את חייבת גם לקחת, 2. אחריות - אם כל פעם שקורה משהו רע, את מאשימה את כולם? את תמיד תשארי במקום ולא תוכלי להתקדם קדימה, למה? כי אי אפשר ללמוד ולהתקדם, אם את לא לוקחת אחריות על המעשים שלך, הרי זה ברור: כולם טועים, כולם עושים פדיחות וכולם מתבלבלים לפעמים... אבל הכל בסדר... מותר לך... הקטע הוא? שלא כולם מודים בזה ומוכנים להשתפר. רוצה להצליח? תלמדי לקחת אחריות וללמוד מהטעויות שלך, למרות ששום דבר לא יזוז אם לא תעשי... 3. פעולות - או במילים של נייק,JUST DO IT


בנינו? בלי זה ,שום דבר לא יעבוד, לא משנה מה תעשי, ברגע שיש לך מטרה מוגדרת, את חייבת לפעול ולעשות פעולות לעבר המטרה, פעולות מאסיביות על בסיס יומי! ורק אחרי שעשית את כל זה? מגיע החלק הכי כיפי, עכשיו את רק צריכה... 4. לזהות הזדמניות - ברגע שיהיה לך מטרה מוגדרת, תלמדי לקחת אחריות ותתחילי לבצע פעולות לכיוון המטרה, הקסם יתחיל. עכשיו? את רק צריכה להיות מספיק ערנית להזדמניות שיגיעו אליך, ואם את מספיק ערנית? הנה הזדמנות שאולי פספסת: יום שני (26.10) בשעה 19:30, אני עולה ללייב מיוחד בחינם לגמרי! בלייב אני הולכת להראות איפה נמצא ״מכרה הזהב״ באינסטגרם ואיך את יכולה לתפוס את ההזדמנות של הקורונה ולהפוך את הזמן שלך באינסטגרם להכנסה של אלפי ועשרות אלפי שקלים כל חודש, איך זה בדיוק עובד? פשוט... על ידי ניהול תוכן. אני ואת הולכת לנהל ביחד עמוד אינסטגרם מאפס, נראה מהם המרכיבים החושבים לניהול נכון, מה הטעות שכל מתחילה עושה, וכמובן... איך אפשר להפוך ניהול עמוד אינסטגרם, להכנסה של 1,500 ש״ח בחודש, ובהשקעה של רק 60 דק' בשבוע, אז אם את עדיין לא תפסת מקום? הנה כרטיס הכניסה שלך. הלייב הולך להיות אינטמי עם עד 100 מקומות, אז תגיעי 15 דק' קודם בשביל לתפוס מקום, כאן את משריינת את הכרטיס שלך. לחיי הפריצה שלך, אוהבת, נטלי.


נ.ב. - לא משנה באיזה שלב את נמצאת בחיים: אם את אמא בחל״ת עם תינוק על הידיים, או שאת שכירה ששונאת את העבודה שלה, או שאת בכלל, עצמאית שמתקשה לעבור את התקופה הקשה הזאת, הלייב ביום שני, עלול לשנות לך את החיים לטובה. יש מעל חצי מיליון בעלי עסקים באינסטגרם ובגלל כל המצב לאחרונה, ניהיה ביקוש מטורף ליצירת תוכן, וביום שני? אני הולכת להראות לך איך לקבל כרטיס כניסה ״למכרה הזהב״ באינסטגרם, ואיך את יכולה להפוך ליוצרת תוכן, שמרוויחה אלפי ועשרות אלפי שקלים כל חודש תוך 30 יום או פחות, כאן את תופסת לעצמך מקום.


 

כה מנצלים את הסגר בחגים:

1) איך לגרום לכולם לתייג את העמוד שלך ולהגיע לחשיפה של מיליוני אנשים:

התוכנית שתראה לך איך ליצור פילטרים

מושלמים לעמוד שלך באינסטגרם שיגרמו

לכל עוקב שלך לתייג אותך בסטורי

ולחשיפה שלך להרקיע לשחקים:

2) איך ליצור פיד אחיד ומושך ולצלם תמונות אינסטגרמיות ברמה עולמית :

תוכנית מקיפה שתראה לך איך להפוך

את הפיד שלך באינסטגרם למיליון דולר.

כמו שאת יודעת, אינסטגרם היא פלטפורמה וויזואלית

ועל ידי תמונות יפות ופיד אחיד, את יכולה למשוך

עוקבים חדשים בצורה אוטומטית.

3) איך להגיע לפיד אחיד ברמה שתמיד חלמת עליה בפחות מ - 2 דק׳ :

מתי שאין לי כוח לעצב אני משתמשת ב - ״נשק הסודי״ שלי,

38 עיצובים מוכנים שיראו לך איך להפוך כל תמונה רגילה

לתמונה ברמה עולמית - בקליק אחד.

72 צפיות0 תגובות
bottom of page