top of page

״פורצת״ הסתננה לקבוצות וואטסאפ שלי....

פורצת הסתננה לקבוצות וואטאסאפ שלי והתחילה לשלוח לכל המשתתפות הודעה פרטית,(צילום מסך של אחת המשתתפות בקבוצה)




בעיניי זאת חוצפה! (וגם לא חוקי) להיכנס לקבוצת וואטסאפ של מישהו אחר, ולהטריד את כל המשתתפות בקבוצה! אבל זה לא מה שהכעיס אותי... הכעיס אותי, מה שהיא ניסתה למכור לקהילה הפרטית שלי!






("זום אין" לצילום מסך של אחת המשתתפות בקבוצה)



מכרה להם שקרים וחלומות: ״הבוט שיעשה עוקב לכל העולם ויגדיל לך את החשבון״ ״הכפתור האדום להתעשרות של עוקבים במהירות״ והתוצאות של הבוטים והתוכנות האלה? בדרך ככל מובילות לחסימת חשבון אינסטגרם והרבה בכי ותסכול, אני מכירה את הההבטחות האלה, ואני יודעת כמה זה מפתה להגיד ״כן״ אני אגיד לך יותר מזה... אני פעם אמרתי ״כן״ זה קרה בתחילת 2018, שרק נחשפתי לאינסטגרם, תוך כדי שיטוט בפייסבוק, ראית איזה פרסומת שמבטיחה את כל החלומות המתוקים שתמיד רציתי... ״10 אלף עוקבים ב - 259 ש״ח״


ואני? כמו ילדה בחנות ממתקים, הוצאתי את האשראי וקניתי... ומה קרה? העוקבים שלי עלו! הגעתי ל - 10 אלף עוקבים! אבל לזה לא ציפיתי... העוקבים שלי עלו, אבל החשיפה שלי ירדה, הייתי מעלה סטורי ושומעת צרצרים... לקח לי קצת זמן של חוסר וודאות ובלבול, אבל בסוף הבנתי... נפלתי לתרמית! כל ״הבוטים״ והתוכנות, מושכים עוקבים מוזייפים/לא רלוונטים, אז גם אם העוקבים עולים? מה שקורה מתחת לפני השטח, זה שהחשבון אינסטגרם שלך נהרס והחשיפה שלך יורדת... מה אני עשיתי אחרי שקניתי 10 אלף עוקבים מזוייפים? כמו ילדה טובה, ישבתי ומחקתי את כל העוקבים המוזייפים, אחד, אחד. (עונש על זה שהייתי מספיק תמימה) ומעבר לעוקבים המזוייפים... אינסטגרם בכללי לא אוהבת תוכנות חיצוניות שמתחברות לחשבון אינסטגרם! ואם האלגוריתם של אינסטגרם מזהה משהו כזה? עם ״אצבע קלה על הדק״, הוא חוסם לך את החשבון!


יכול להיות ל - 14 יום ויכול להיות לתמיד... המשוואה היא כזאת: עוקבים ≠ כסף כמו שאת יודעת, גם היום, שיש לי כבר מעל 40 אלף עוקבים, פעם ב... אני עושה ניקיון פסח באינסטגרם שלי, ומוחקת עוקבים לא רלוונטים, למה? בשביל להגדיל את החשיפה לעוקבים שכן רלוונטים. הגיוני, לא? ועדיין... אני מקבלת כל יום הודעות מנשים שנחסם להם החשבון בגלל תוכנה או בוט... אז פעם הבאה שמישהו מציע לך שירות כזה? סומכת עליך שתעשי את הדבר הנכון לחיי עוקבים אמיתיים ורלוונטים, אוהבת, נטלי.


נ.ב. - אם את בקבוצת וואטסאפ ומישהו מטריד אותך בפרטי, תשלחי לי ישר הודעה. המטרה של הקבוצה זה לקבל טיפים איכותיים לקידום האינסטגרם ולעזור אחת לשניה, וגם להודיע על שינויים על האלגוריתם של אינסטגרם, (קורה כל כמה חודשים) אם את רוצה להצטרף ועדיין לא עשית את זה, בלחיצה כאן, את מצטרפת עכשיו.

 

ככה מנצלים את הסגר בחגים:



1) איך לגרום לכולם לתייג את העמוד שלך ולהגיע לחשיפה של מיליוני אנשים:

התוכנית שתראה לך איך ליצור פילטרים

מושלמים לעמוד שלך באינסטגרם שיגרמו

לכל עוקב שלך לתייג אותך בסטורי

ולחשיפה שלך להרקיע לשחקים:

2) איך ליצור פיד אחיד ומושך ולצלם תמונות אינסטגרמיות ברמה עולמית :

תוכנית מקיפה שתראה לך איך להפוך

את הפיד שלך באינסטגרם למיליון דולר.

כמו שאת יודעת, אינסטגרם היא פלטפורמה וויזואלית

ועל ידי תמונות יפות ופיד אחיד, את יכולה למשוך

עוקבים חדשים בצורה אוטומטית.

3) איך להגיע לפיד אחיד ברמה שתמיד חלמת עליה בפחות מ - 2 דק׳ :

מתי שאין לי כוח לעצב אני משתמשת ב - ״נשק הסודי״ שלי,

38 עיצובים מוכנים שיראו לך איך להפוך כל תמונה רגילה

לתמונה ברמה עולמית - בקליק אחד.

158 צפיות0 תגובות
bottom of page