top of page

פריצת גבולות

״אם את מאמינה ב - 100% שזה אפשרי, את תצליחי בכל דבר שתרצי״

המשפט הזה פה למעלה, זה מה שגרם לי לפרוץ גבולות בכל תחום בחיים, (ועוד מעט... תראי איך גם לך...) אבל אני לא המצאתי את זה, הכל התחיל ב - 1954... רופאים ופיזיקאים כבר הכריזו כבר בתחילת המאה ה - 19, שאי אפשר לרוץ מייל (כ - 1600 מטר) בפחות מ - 4 דקות. זה פשוט בלתי אפשרי ואפילו מסוכן, משום שהריאות לא מסוגלות לספק לגוף חמצן בכמות מספקת, זה כבר הפך לעבודה ידועה בקרב הספורטאים, וככה זה המשיך...  2,500 שנה! עד שהגיע בחור בשם ״רוג'ר בניסטר״ ששינה את ההיסטוריה לנצח. רוג'ר בניסטר, הגיע עם מטרה ברורה. לשבור את מחסום ארבע הדקות, הוא לא היה איזה ספורטאי אולימפי ולא זכה במדליות, אבל היה לו חלום ואמונה לעשות את הבלתי אפשרי. ואז זה קרה... זה היה ב-6 במאי 1954, יום גשום עם סופות רעמים ורוח שנושבת לכיוון הנגדי שמאיימת לבטל את המירוץ, רוגר ניגש למסלול הריצה,


ובאותו יום, הוא עשה היסטוריה, והפך את החלום שלו למציאות! הוא הראשון שקבע שיא עולם של 3:59.4 דקות! יפה, נכון? גם אני חושבת... אבל תמשיכי לקרוא, כי זה עדיין לא החלק המעניין... מה שקרה לאחר מכן, שינה את חוקי המשחק לנצח. חודש וחצי בלבד אחרי בניסטר, אצן אוסטרלי בשם לאנדי הצליח לשבור את שיאו של בניסטר!



ומאז מחסום 4 הדקות נשבר עוד מאות ואלפי פעמים ע"י רצים מכל העולם, הדרך הכי טובה להאמין שזה אפשרי, זה לראות את זה בעיניים שלך. ככה אי אפשר להתבלבל. וברגע שכולם ראו שבניסטר שבר את מחסום ה - 4 דקות למייל, הם הבינו שזה אפשרי ומאז... השאר זה היסטוריה. מחסום 4 הדקות נשבר אלפי פעמים, ומה שקרה פה? זה בדיוק מה שגרם לי להצליח. שעבדתי בארומה או אפילו שהגעתי להייטק, לא חלמתי שאפשר לייצר סכומים כאלה מהאינסטגרם. (עשרות ומאות אלפי שקלים) אבל אחרי שראיתי אנשים עושים את זה, שוב ושוב ושוב... מכל רחבי העולם. הבנתי שזה אפשרי. והאמנתי שאני יכולה. התוצאות? היו מדהימות!


הצלחתי להגיע ל - 38 אלף עוקבים באינסטגרם ולהכנסה של - 41,542 ש״ח בחודש, (ואפילו... ליותר מזה) ברגע שאני הגעתי לזה, החלטתי ללמד אנשים אחרים גם להגיע לזה, ונחשי מה קרה לאחר מכן? בדיוק... עשרות תלמידות שלי הצליחו לייצר הכנסה מהאינסטגרם, ואפילו? אחת התלמידות כמעט עקפה אותי בהכנסה, והגיעה ל - 40 אלף ש״ח בחודש על ידי ניהול עמודי אינסטגרם לסלבס. (כרגע היא לא רוצה להחשף, אבל ברגע שהיא תאשר לי, אני אכיר בניכן) כזה פשוט, אה? לראות מישהו אחר מצליח ולהאמין שגם את יכולה? אז זהו... שזה לא בדיוק ככה. יש 6 שלבים בדרך שאת צריכה לעבור לפני שאת מצליחה, ככה זה עובד: 1. מה את רוצה? רוב האנשים יודעים טוב מאוד מה הם לא רוצים. ״אני לא רוצה להשמין״, ״אני לא רוצה להיכשל במבחן״ אבל הבעיה? שהמוח שלנו לא קולט את המילה ״לא״. רוצה דוגמא? תנסי לא לחשוב על פיל סגול... ממש תנסי לא לחשוב ולדמיין פיל סגול. נו... הצלחת? כנראה שלא... ובחזרה אלינו, את חייבת לדעת מה את רוצה להשיג ולהגיד את זה בצורה חיובית. כמו לדוגמא: ״אני רוצה להכניס 10 אלף ש״ח מניהול תוכן באינסטגרם״ ״אני רוצה להצליח במבחן״ ״אני רוצה לשקול 55 קילו״ וכו... 2. להאמין שזה אפשרי: את צריכה לחפש אנשים שהשיגו את מה שאת רוצה להשיג ולראות בעיניים שלך, שזה אשכרה אפשרי. 3. להאמין בעצמך: את צריכה להאמין שאת יכולה להגשים את זה. הדרך הכי טובה לגרום לזה לקרות, זה לחפש כמה אנשים שונים שהגישמו את מה שאת רוצה להגשים, ולראות שהם לא יותר טובים ממך. בסופו של יום, כולנו בני אדם, וכל יכולת אנושית, עם מספיק תרגול, יכולה להיות שלך. (כישרון אולי נותן יתרון יחסי, אבל זה ממש לא מה שקובע אם תצליחי או לא). 4. סביבת ההצלחה: חשוב שתצרי קשר אם אנשים שהגשימו את החלום שלך, ותדברי איתם באופן שוטף. עדיף שהם יהיו ברמה יותר גבוהה מאיפה שאת נמצאת, ״אם את הבנדאם הכי חכם בחדר, את כנראה בחדר הלא נכון...״ 5. תוכנית פעולה: תראי מה אחרים שהצליחו בתחום שלך עושים, ותייצרי לעצמך תוכנית פעולה להגשמת החלום שלך. (90 יום זה הזמן האידאלי להגשים חלומות, כמובן תלוי בגודל החלום) 6. פריצת גבולות: ברגע שתצליחי להגשים את החלום שלך, השמיים הם הגבול, את מבינה שזה אפשרי, והחלומות שלך הופכים להיות גדולים יותר. זאת נוסחת ההצלחה שעובדת לי כל פעם מחדש, ועכשיו הנוסחה בידיים שלך. את יודעת... היא עובדת, רק אם את מיישמת ;) לחיי ההצלחה שלך, אוהבת, נטלי.



נ.ב - כמעט שכחתי... אם את רוצה להצליח לייצר הכנסה מהאינסטגרם? יש לי בשבילך הדרכה מוקלטת במשך שעתיים שלמות שיראו לך בדיוק איך - בחינם! בהדרכה אני חושפת: ״3 סודות שהפכו אותי ממנקת שולחנות בארומה, ליוצרת תוכן שמכניסה 41,542 ש״ח בחודש מהזמן שלה באינסטגרם״ בלחיצה פה את נכנסת להדרכה וצופה בה עכשיו. שימי לב: ההדרכה באוויר לזמן מוגבל. אז ככה שאם נכנסת למייל הזה אחרי כמה ימים, יכול להיות שהלינק לא יעבוד לך... מכאן את נכנסת, צופה בהדרכה והופכת ליוצרת תוכן שמייצרת בין 2,000 - 6,000 ש״ח תוך 30 יום או פחות

141 צפיות0 תגובות
bottom of page